سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن مارکتینگ

انقلابی در تجارت

موبایل فقط آینده نیست. انقلابی در تجارت ایجاد کرده استدستگاه های تلفن همراه یک ابزار ارتباطی اصلی برای بیشتر مصرف کنندگان در ایالات متحده و تعداد فزاینده ای در سراسر جهان است.

بازاریابی تلفنی،[1] فروش تلفنی،[2] یا دورفروشی[3] یکی از زیرمجموعه های بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده، از ابزاری به نام تلفن، خریدار را برای خرید فراورده یا خدمات تشویق می‌کند.

یک مطالعه We Are Social نشان می دهد که 50? جمعیت جهان تلفن همراه دارند و در هر ثانیه 9 کاربر تلفن همراه جدید اضافه می شوند . آیا این شگفت آور نیست؟

به همین دلیل بازاریابی از طریق موبایل هم برای مشاغل آنلاین و هم برای کارآفرینان ساخت آجر ضروری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تلفن مارکتینگ با ما در تماس باشید

بنابراین ، بازاریابی موبایل چیست؟ هدف قرار دادن کمپین های بازاریابی برای کاربران دستگاه های تلفن همراه. اگر این کار را انجام ندادید ، خود را برای شکست در برابر رقبا آماده کنید.

تبلیغ کنندگان قبلاً جلب کرده اند. در سال 2013 ، 22.1 درصد دلار تبلیغات جستجوی دیجیتال برای موبایل هزینه شده است. انتظار می رود این سهم تا سال 2017 به 59.6 درصد برسد … و این فقط برای ایالات متحده است!

و ، در مورد بازاریابی از طریق ایمیل چه؟ طبق نمودار Sherpa بازاریابی ، نرخ باز کردن ایمیل تلفن همراه در حال بهبود است ، همانطور که نمودار زیر نشان می دهد:

این امر باعث می شود بازاریابی از طریق تلفن همراه به یک تاکتیک اصلی برای رشد تجارت شما تبدیل شود. قسمت زیبای بازاریابی موبایل این است که به خوبی کار می کند و برخی از مشاغل از قبل داده های خود را به اشتراک می گذارند.

داستان های موفقیت در بازاریابی موبایل

تصور کنید که با مرور یک فیلم ، هر بار که لمس می کنید ، با فراخوان برای تماشای یک تریلر ، اثر انگشت خون آلود روی صفحه مشاهده می کنید. آیا شما به آن عمل می کنید؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تلفن مارکتینگ با ما در تماس باشید

بیش از پنج میلیون بیننده این کار را کردند ، وقتی HBO از این روش برای جذب کاربران تلفن همراه به تریلر True Blood خود استفاده کرد.

در اینجا یک داستان موفقیت دیگر وجود دارد … صلیب سرخ آمریکا یک کمپین اهدای پیام کوتاه را آغاز کرد ، و از مردم می خواست با پیام کوتاه کمک مالی کنند. که منجر به 50 میلیون دلار کمک مالی شد .

بنابراین ، چگونه می توانید از موفقیت مشابهی برای تجارت آنلاین خود برخوردار شوید؟ با اجرای 14 نکته ای که قصد دارم در زیر با شما به اشتراک بگذارم:

 سایت خود را با موبایل دوستانه کنید

اینفوگرافیک توسط Ad60 نشان می دهد که 8? از کل بازدید دیجیتال از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها حاصل می شود. تجارت الکترونیکی موبایل نیز در حال افزایش است:

در سال 2015 پیش بینی می شود که خریداران آنلاین 25 میلیارد دلار هزینه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تلفن مارکتینگ با ما در تماس باشید

به همین دلیل اولین کاری که باید قبل از شروع یک کمپین بازاریابی موبایل انجام دهید این است که سایت خود را با تلفن همراه سازگار کنید . شما باید اطمینان حاصل کنید که منوها و محتوا برای کاربران به خوبی نمایش داده می شوند و نمی توانید این کار را انجام دهید مگر اینکه یک موضوع مناسب برای موبایل داشته باشید.

اگر از وردپرس استفاده می کنید انجام این کار واقعاً آسان است. اگر بودجه محدودی دارید ، موضوعات رایگان وجود دارد . یا می توانید روی یک موضوع برتر که با تمام سیستم عامل های تلفن همراه سازگار است سرمایه گذاری کنید.

اگر نمی خواهید موضوعی را نصب کنید ، گزینه دیگری وجود دارد: استفاده از افزونه WPtouch mobile برای سازگاری سایت با موبایل.

سایت خوب

در اینجا چگونگی ایجاد سایت دوستانه وردپرس با WPtouch برای موبایل دوستانه وجود دارد:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تلفن مارکتینگ با ما در تماس باشید

مرحله شماره 1: WPtouch را بارگیری و نصب کنید. برای این کار ، وارد سایت وردپرس خود شوید ، از طریق لینک پلاگین ها بروید و “افزودن جدید” را کلیک کنید. WPtouch را جستجو کنید ، سپس روی پیوند “بارگذاری” کلیک کنید.

مرحله شماره 2: پلاگین را بارگذاری و فعال کنید. سپس ، به WPtouch> Dashboard> Core Settings بروید ، روی آن بروید و کلیک کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید افزودن عنوان سایت است. جدا از آن ، شما می توانید همه چیز را همانطور که هست بگذارید.

به پایین پیمایش کنید و روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

همین. سایت شما اکنون برای موبایل مناسب است.

مرحله شماره 3: برای اطمینان از عملکرد آن ، سایت خود را آزمایش کنید تا ببینید آیا در تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی خوب به نظر می رسد.

 محتوای دوستانه تلفن همراه ایجاد کنید

براساس آنچه کاربران موبایل در هنگام حرکت به آن نیاز دارند ، محتوا بنویسید. اگر از رایانه شخصی خود برای نوشتن آنلاین استفاده کرده اید ، ممکن است فکر کنید که همه برگه ها ، صفحات و پیوندها مرتبط و ضروری هستند. در این عصر متحرک ، آنها نیستند.

باید به خاطر داشته باشید که بیشتر دستگاه های تلفن همراه محتوا را در صفحه کوچکی نمایش می دهند. و ، کاربران تلفن همراه به صفحه About شما اهمیتی نمی دهند . آنچه برای آنها مهم است این است که چرا آنها در وهله اول آمده اند. نوشتن تیترهای خوب یکی از راه های ارائه است.

نوشتن سرفصل های خود:

هنگامی که برای کاربران تلفن همراه می نویسید ، صفحه نمایش گسترده رایانه برای نمایش عناوین طولانی را ندارید. عناوین خود را کوتاه تر و متقاعد کننده تر کنید ، تا به محض دیدن خواندن ، مزیت مطالعه را نشان دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تلفن مارکتینگ با ما در تماس باشید