سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت قصاب به کانادا

به عنوان قصاب به کانادا مهاجرت کنید

طبق گفته ایبیس ورلد ، صنعت فرآوری گوشت کانادا به قصابان صنعتی باتجربه احتیاج دارد و بیشترین تعداد افراد در صنعت غذا را با تقریباً 72000 کارگر استخدام می کند.

مهاجرت به کانادا (به انگلیسی: Immigration to Canada) یکی از مقاصد متقاضیان مهاجرت می‌باشد. کانادا دارای بیش از 60 برنامه مهاجرتی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها معیارهای خاصی برای پذیرش متقاضیان دارند.

 

نه تنها تقاضای مهاجرت قصاب به کانادا  تقریباً در هر استان کانادا وجود دارد بلکه انتظار می رود این صنعت رشد 3.4 درصدی بیشتر در صنعت داشته باشد. هنگامی که مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنید ، نه تنها می توانید انتظار متوسط ??حقوق در حدود 17.71 دلار در ساعت (42301 دلار در سال) داشته باشید بلکه هم شما و هم عزیزانتان می توانید از طریق یکی از 5 برنامه اصلی مهاجرت کانادا اقامت دائم دریافت کنید.

برای صحبت با یکی از مشاوران ما و ارزیابی صلاحیت خود توسط یک سرویس تأیید شده ، کافیست روی پیوند زیر کلیک کنید یا خواندن را ادامه دهید تا بفهمید کدام استان ها به قصاب احتیاج دارند و چگونه به آنجا برسید.

 

چگونه می توانم قصاب در کانادا شوم؟

 

راه های بسیاری برای مهاجرت قصاب به کانادا وجود دارد. قصابی ها در کانادا به عنوان یک شغل مورد تقاضا ذکر شده اند ، تقریباً در هر استان و با پیش بینی رشد و گسترش صنعت پردازش گوشت طی 5 سال آینده ، تقاضای زیاد می تواند همراه با آن افزایش یابد.

 

1. سیستم اکسپرس اینتری

سیستم Express Entry یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به کانادا است. این برنامه 3 برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال کانادا را مدیریت می کند و به یک بخش جدایی ناپذیر در کمک به کارفرمایان کانادایی در استخدام کارگران ماهر بین المللی و کمک به آنها برای انتقال مجدد آنها به کانادا در کمتر از 6 ماه تبدیل شده است. نامزدها با توجه به عواملی مانند سن ، مهارت های زبان ، تحصیلات و تجربه کاری مطابق با CRS (سیستم جامع رتبه بندی) و نمره CRS دریافت خواهد کرد.

پس از داشتن پروفایل آنلاین اکسپرس انتری فعال ، به استخرهای دو هفته ای که از آنها بالاترین امتیاز برای انتخاب درخواست اقامت دائم در کانادا انتخاب می شوند ، وارد می شوید.

 

2. برنامه نامزدهای استانی

برنامه نامزدهای استانی (PNP) به شما امکان می دهد به عنوان مهاجرت قصاب به کانادا در صورت کارگری ماهر یا نیمه ماهر و تجربه در حرفه ای که مورد تقاضا است یا می تواند در موفقیت اقتصادی استان یا قلمرو نقش داشته باشد ، به کانادا مهاجرت کنید.مهاجرت قصاب به کانادا

هر استان / سرزمین PNP خاص خود را با الزامات خاص خود دارد که برای واجد شرایط بودن باید رعایت شود. اگر در درخواست خود موفق باشید ، نامزدی استانی دریافت خواهید کرد که ارزش آن 600 امتیاز CRS اضافی است که می تواند تضمین دریافت ITA برای اقامت دائم کانادا باشد.

این مهم توجه داشته باشید که وجود دارد دو مختلف طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) کدهای برای قصابی:

    • NOC 6331: قصابی ، گوشت کوب و ماهی فروش (خرده فروشی و عمده فروشی) ؛ یا
    • NOC 9462: قصابی صنعتی و گوشت کوب ، تهیه کننده مرغ و کارگران مرتبط.

3. خلبان مهاجرت روستایی و شمالی

 

خلبان مهاجرت روستایی و شمالی یک برنامه جامعه محور است که برای کمک به مناطق کوچکتر با استخدام کارگران ماهر و باتجربه بین المللی طراحی شده است. اگر یک پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از جوامع شرکت کننده ، به ویژه در انتاریو ، مانیتوبا ، ساسکاچوان ، آلبرتا و بریتیش کلمبیا دارید ، به عنوان یک مهاجرت قصاب به کانادا به کانادا مهاجرت کنید.

شما ملزم خواهید شد نشان دهید که قصد دارید در جامعه زندگی کنید و یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط از یک سازمان جامعه تعیین شده و همچنین دارای تجربه کاری کافی و مربوطه ، حداقل شرایط زبان و تحصیلات را داشته باشید و پول کافی برای تأمین هزینه زندگی خود را داشته باشید. و عزیزانتان که با شما به کانادا مهاجرت می کنند.

4. خلبان مهاجرت جدید مواد غذایی-غذایی

خلبان مهاجرت غذایی – غذایی جدید مشابه خلبان مهاجرت روستایی است اما بیشتر صنعت خاص است تا جامعه. کسانی که در زمینه های فرآوری گوشت و تولید قارچ تجربه دارند ، مجاز به درخواست هستندبرای واجد شرایط بودن برای درخواست اقامت دائم از طریق این خلبان مهاجرت کانادایی ، به یک پیشنهاد شغلی غیر فصلی و همچنین سایر حداقل شرایط نیاز دارید.

5. خلبان مهاجرت اقیانوس اطلس

Pilot Immigration Pilot (AIP) برای کمک به کارگران ماهر و نیمه ماهر بین المللی در یافتن محل اقامت دائم در یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا اجرا شد:

  • نیوفاندلند و لابرادور ،
  • جزیره پرنس ادوارد ،
  • نیوبرانزویک؛ و
  • نوا اسکوشیا.

کسانی که حداقل شرایط لازم برای داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر ، مهارت های زبانی لازم و وجوه تسویه حساب را دارند ، به ذکر چند ، می توانند از طریق AIP برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

چگونه می توانیم به شما در ایجاد برش کمک کنیم

 

پیمایش در سیستم مهاجرت کانادا می تواند یک پروسه طولانی و پیچیده باشد ، با وجود تعداد زیادی فرم و اسناد برای تکمیل و ارسال دقیق تاریخ ، ما اگر شما نسبت به شروع درخواست خود بی احساس باشید ، شما را سرزنش نمی کنیم. اما این چیزی است که ما برای آن هستیم.

در MDC ، ما از استرس و دردسر خارج می شویم و برنامه ریزی می کنیم تا در خارج از کشور مستقر شویم RCIC های معتبر ما (مشاوران مهاجرت تنظیم شده کانادایی) آماده ارزیابی صلاحیت شما ، بازبینی کلیه اسناد و ارائه کلیه اسناد از طرف شما هستند.

استفاده از RCIC نه تنها بهترین فرصت ممکن را برای دریافت ITA به شما می دهد بلکه کل فرآیند را ساده و بدون استرس می کند. ما مدارک را اداره می کنیم در حالی که شما شغل رویایی خود را در کانادا انتخاب می کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فرم درخواست ما را پر کنید تا ارزیابی خود را امروز دریافت کنید و ما بقیه موارد را مراقبت خواهیم کرد. این خیلی ساده است